100 % ELEKTRICKÝ
Citroën ë-C4 Electric uvádza novú etapu v ofenzíve elektrickej mobility Citroën a prináša väčší komfort a všestrannosť použitia: mobilitu triedy ë-Confort.
Citroën ë-C4 Electric umožňuje každodennú jazdu v plne elektrickom režime, dokonalú izoláciu od vozovky a vonkajšieho sveta, v úplnom pokoji ako v ochrannej ulite: všetky vonkajšie rušivé prvky sú odfiltrované. Tichý chod, plynulý rozjazd, potešenie z jazdy, mäkké odpruženie, pohodlné sedadlá Advanced Comfort, absencia vibrácií na palube, ergonómia, ľahké ovládanie a ponuka služieb prispievajú k zvýšeniu pohodlia na palube pre celú posádku.
VÝNIMOČNÁ A ODVÁŽNA IDENTITA
V dizajne ë-C4 Electric, ktorý je typický pre Citroën sa darí kombinovať eleganciu, plynulosť a dynamiku kompaktného hatchbacku vďaka plynulým tvarom, elegantným líniám, osobitným grafickým prvkom a silu, charakter a robustnosť SUV vďaka veľkým kolesám, veľkorysým a svalnatým proporciám a ochrane 360° okolo celej karosérie.
Ë-C4 Electric ponúka exkluzívne prvky:
- monogram ë nad blatníkmi a na zadnej strane vozidla,
- Pack Color Anodised Blue,
- špecifický dekór na paneloch dverí, modro zelená potlač s grafikou ozubenia,
- zliatinové disky 18’’ s diamantovaním vyhradené pre vozidlá na elektrický pohon a špeciálne vyvinuté pre úsporu energie.
ELEKTRICKÁ MOBILITA V TRIEDE Ë-CONFORT
Nový Citroën ë-C4 Electric, ktorý stelesňuje modernú a technologickú mobilitu predstavuje hatchback novej dimenzie komfortu poskytujúci jedinečné zážitky z jazdy na 100 % elektrický pohon. Oceníte najmä:
- nulové emisie, nulový hluk, nulový stres: absencia vibrácií, tichý chod motora,
- okamžite dostupný krútiaci moment poskytuje okamžité výkony a plynulé riadenie bez trhania,
- teplotu vo vozidle si môžete nastaviť na diaľku prostredníctvom aplikácie My Citroën alebo cez dotykový 10″ displej.
Okrem potešenia z jazdy v 100 % elektrickom režime s nulovými emisiami CO2 a so skutočnou úsporou prevádzkových nákladov prináša nový Citroën ë-C4 Electric aj možnosť prístupu do zón v centrách miest s obmedzeným vjazdom.
REŽIMY NABÍJANIA
JEDNODUCHÉ A PRAKTICKÉ RIEŠENIA DOBÍJANIA
K dispozícii sú viaceré režimy nabíjania v závislosti od počtu denne najazdených kilometrov a od možností nabíjania, ktoré máte mimo vášho domu.
- Doma sa prostredníctvom Wall Boxu sa vozidlo s 11 kW palubnou nabíjačkou nabije za 5 hodín na 100 % kapacity. Cez zosilnenú domácu zásuvku typu Green’up™ Legrand sa batéria nabije za 15 hod.
- Na verejnej nabíjacej stanici pomocou rýchleho nabíjania s výkonom 100 kW sa batéria nabije rýchlosťou 10 km/min., čo patrí na špičku segmentu: 80 % batérie sa nabije za 30 min.
TECHNOLÓGIE
ELEKTRICKÉ A INTUITÍVNE TECHNOLÓGIE
Citroën ë-C4 Electric ponúka viaceré intuitívne rozhrania, ktoré sú ľahko čitateľné a ľahko sa používajú.
- Špecifický režim zobrazenia na digitálnom združenom prístroji umožňuje zobraziť stav nabitia alebo dojazd a poskytuje prístup k trom hlavným informáciám: ukazovateľ výkonu, tok energie alebo komfort naszavenej teploty.
- Špecifické záložky v dotykovom 10’’ displeji umiestnenom v strede palubnej dosky zobrazujú tok energie a možnosť nastavenia plánovaného nabíjania batérie.
- Keď sa vozidlo nabíja, zobrazia sa na displeji informácie súvisiace s nabíjaním: zostávajúci čas do úplného nabitia, obnovený dojazd, miera nabitia batérie.
AUTOMATICKÁ PREVODOVKA
3 JAZDNÉ REŽIMY
K dispozícii sú 3 jazdné režimy:
- Normal pre získanie najlepšieho kompromisu medzi dojazdom a dynamickými jazdnými vlastnosťami,
- Eco pre optimalizáciu spotreby energie,
- Sport pre uprednostnenie výkonnosti s maximálnym výkonom a krútiacim momentom.
Volič jazdných režimov je umiestnený na konzole automatickej prevodovky.
AUTOMATICKÁ PREVODOVKA
Nový ovládač automatickej prevodovky ponúka 3 polohy (R, N a D) pre ľahkú voľbu medzi spiatočkou, neutrálom a jazdou vpred. Ovládač je spojený s dvomi podsvietenými tlačidlami:
- P na aktiváciu parkovacieho režimu,
- B (režim brzdenia) na aktiváciu rekuperácie väčšej energie pri spomaľovaní.
ULOŽENIE KÁBLA
Citroën ë-C4 Electric disponuje veľkorysým objemom batožinového priestoru až 380 L a sadou na opravu pneumatík.
Pre ešte väčšiu praktickosť, dvojitá podlaha môže byť umiestnená do šikmej pozície, čo umožňuje uložiť káble na nabíjanie a rôzne iné predmety pod podlahou.